VI ÄR PÅ GÅNG, VI ÄR LADDADE VI ÄR TÄNDA!

Förra inlägget tillägnades Flipsyde. Vet inte mycket om bandet förutom att jag älskar deras låtar. Får en feeling av att jag sitter i en cabad bil på väg någonstans vid kusten i USA, med värme och lite ökenliknande omgivning. I want that dream to be real. Men dit jag skulle komma - det var konstigt att tillägna inlägget, en dag som denna, till Flipsyde. Hallå, vi ska tävla SM imorgon! Jag är nervös, osäker, taggad osvosvosv. Har gjort illa vaden, försöker kanske glömma, kanske därför jag tänker på annat, kanske, men vem vet? ;)
Hur som helst............. VI ÄR PÅ GÅNG, VI ÄR LADDADE VI ÄR TÄNDA!!!
Tagga inför SM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0