till världens bästa matilda

Först och främst vill jag säga - Grattis till studenten. Du är en underbar person, något jag vetat länge är att du är glad och härlig men under det senaste året har jag verkligen fått lära känna dig på riktigt. Du är en sådan person som det lyser omkring och som vill alla gott. Tillbaka får du glädje och skratt och kärlek.

Jag vill säga tack för allt du givit mig och för vad du förhoppningsvist kommer att ge. Även ett stort tack till att jag blev bjuden till din student, att du ville att jag skulle komma. Du vet hur jag är, jag tar saker personligt, men jag glädjs i din närvaro för jag vet att du menar vad du säger och att du bara vill väl. Som alla redan sagt kommer du att lyckas i livet vad du än väljer att göra, vilka vägar du än hamnar på. Du är en stark, glad, positiv och målinriktad tjej med humor och som bryr sig om andra. Du har ett riktigt stort hjärta fyllt med glädje och kärlek, så vad annat än glädje och kärlek kan jag ge dig, min underbara vän?

Jag kan inte tacka dig för att du finns, och inte heller för att du är den du är, men jag vill tacka dig för att du står upp för den du är och för att du med leende tagit en plats i mitt hjärta. Jag tror nog att du vet att du betyder väldigt mycket för mig. Puss på dig världens bästa Matilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0