fan vad ni är bra

Jag har spenderat min sista dag på grundskolan med alla människor jag älskar, mer eller mindre, och med folk som sprider glädje och kärlek. Dagen har varit underbar på alla sätt och vis. Blivit glatt överaskad och förvånad över mina betyg som slutade på 280 (295) poäng istället för 260 (275) som jag trodde igår! Har umgåtts med släkt, hängt i stan och vid badet har vi grillat, badat, myst och spelat beach volley. Beskrivet in i minsta.

Allt har varit så bra som det någonsin kunnat bli. Avslutade den med nära som jag verkligen tycker om. Vill inte släppa tag. Kommer inte släppa taget. Det här är slutet på nian, men förhoppningsvist början på många djupare relationer! Jag har hjärta för så många. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0